Friday 29 April 2016

Misteri Mimpi Syakila - Wings

Intro  :  Dm  F  C  G  (2X)

Dm                        F             C            Dm
Di manakah menghilang diriku sendiri
Dm                        F             C          G  A
Hanyut dalam bayangan sebuah misteri

Bb                    F
Harum tiada wajah
Bb                 A
Mengelilingi aku
Bb                C                    Dm
Dengan suasana yang terharu

Dm                F         C         Dm
Lukisan impianku gambaran di mana
Dm                   F     C              G  A
Cuaca yang begini apakah mahunya

Bb                F
Aku adalah aku
Bb                       A
Nyanyi lagu yang rindu
Bb                  C                    Dm
Lemah langkahku mengejarmu

G  B  D  G-F-E-D  (2X)

C                                Bb
Bila pun engkau menjelma
                       Gm           A
Di sini aku berdiri ku menanti
C                                Bb
Walau hilang cerita mu
                       Gm           A
Di hati tetap abadi sentuhan mu

A           Bb  A
Mana syakila
A           Bb  A
Siapa syakila
Gm         Bb          A
Aku pun tak tahu… Oooo…..

solo:  Dm  Bb  C  A  (4X)

C                                Bb
Bila pun engkau menjelma
                       Gm           A
Di sini aku berdiri ku menanti
C                                Bb
Walau hilang cerita mu
                       Gm                A
Di hati tetap abadi sentuhan mu

C                                Bb
Bila pun engkau menjelma
                       Gm           A
Di sini aku berdiri ku menanti
C                                Bb
Walau hilang cerita mu
                       Gm                A
Di hati tetap abadi sentuhan mu

outro
Dm  F  C  G (2x)

               Dm
Syakila Ooo..

No comments:

Post a Comment