Tuesday 1 May 2012

CINTA KRISTAL - RAHIM MAAROF


Am                           F
Sinar matamu bagai api menyambar
E                            Am
Haruskah engkau dan aku sama
Am                          F
Bara restu cintamu aku terpandang
E                      Am
Oleh pancaran demi cinta kristal
Dm              G   E           Am    F
Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci
Dm              G  E          Am
Kini aku mengenal akan kepastian
Am            F
Agungnya cintamu
Dm            E
Hangat membakar panas membara
Am                           F
Mentari cintaku ini jangan dipadamkan
E                     Am
Jika terpadam fanalah harapan
Dm               G     E        Am     F
Kasih tunjukkan aku murni cintamu    kasih
Dm           G     E           Am
Biar aku ilhamkan akan kesucian
Am            F
Kasih dan cintamu
Dm            E
Terus memancar terus membara
Am                         F
Jangan padamkan mentari cinta
E                            Am
Jangan padamkan demi cinta kristal
F
Bawa ku pulang….
Dm
Bawa ku pulang….
E
Bawa ku pulang…….  ooohhhh

No comments:

Post a Comment