Tuesday 15 May 2012

DALAM DIAM AKU MENCINTAIMU - STINGS

Intro     :       Ab  Bb  AB  Bb

Cm                                               Fm
Entah mengapa ku rasa tak menentu
        Bb                       Eb           G
Semenjak aku mengenali dirimu sayang
Cm                                                   Fm
Terbayang-bayang wajahmu di mataku
                   Bb                              Eb
Hingga tersentuh rasa indah dikalbu
      G
Apakah ertinya.. 

Chorus:

Cm        Fm          Bb             Eb
Aku tak tahu mengapa aku rindu
Ab         Fm          Bb         Eb
Inginku curah tetapi rasa malu
 Cm        Fm            Bb              Eb
Cubalah engkau mengerti isi hatiku
Ab          Fm            Bb          Eb
didalam diam aku mencintai mu.. 

Ab                              Eb
Kuharap kau faham perasaanku
Ab                 Bb
Yang kini dilamun rindu padamu
Eb                                   Ab
Sesungguhnya aku telah jatuh cinta..
Bb                                    Eb
Oh indahnya bila bersamamu.... 

Ab                                 Eb
Moga engkau dapat terima
Bb                                Eb 
Cintaku dengan ikhlasnya
Ab                                    Eb
Janganlah engkau sia-siakan
Bb                            Eb
Harapan dan impian ku.. 

Solo  : Cm  Ab  Fm  G
            Cm  Ab  Fm  Bb  G

Ulang Chorus

Ab          Bb                     Eb
(Dalam diam ku mencintaimu)

End   :   Ab  Eb

No comments:

Post a Comment